W każdej kampanii reklamowej koniecznie muszą znaleźć się jakieś gadżety reklamowe. To właśnie one najbardziej wpływają na klientów, i sprawiają, że chcą oni zapoznać się z ofertą przedsiębiorstwa, które się promuje. Dlatego właśnie nie może ich zabraknąć w żadnej akcji promocyjnej. Nie mniej jednak czasami pojawia się problem, w jaki sposób przekazać gadżety reklamowe swoim klientom. Tym bardziej jeśli zależy nam na tyn, by gadżety trafiły tylko i wyłącznie do osób, które zakupią produkty danej marki. W takiej sytuacji rozdawanie przechodnią czy wszystkim obecnym na imprezie masowej nie miałoby sensu. Nie trudno się domyślić, że gadżety reklamowe cieszyłyby się zainteresowaniem, jednak nie zawsze trafiłyby doi klientów. Zatem w takiej sytuacji najlepiej po prostu dołączyć je do produktów.Dzięki temu właśnie będziemy mieli pewność, że nasze długopisy reklamowe trafią jedynie do tych, którzy są zainteresowani ofertą, a nawet z niej korzystają. Zanim jednak taki gadżet trafi do opakowania z produktem musi być przygotowany. Chodzi o to, by stanowił on nie tylko zwykły artykuł biurowy, ale przede wszystkim element kampanii reklamowej. Zatem niezbędne będą w takiej sytuacji odpowiednie nadruki.
Chodzi o to, by długopisy reklamowe posiadał na sobie przynajmniej logo marki, która się reklamuje. Mimo iż będzie dołączony do jej produktów to jednak koniecznie musi być w odpowiedni sposób oznakowany. Najczęściej logo firmy w zupełności wystarczy. tym bardziej, że długopisy nie mają przesadnie dużej powierzchni do zagospodarowania na reklamę.
Natomiast jeśli chodzi o to, w jaki sposób Długopisy reklamowe mają być dołączone do produktów to tutaj mamy dwie możliwości. jeśli tylko produkty są w opakowaniach, kartonikach to właśnie do nich należy włożyć takie gadżety reklamowe. W pozostałych przypadkach wystarczy je po prostu do produktu przykleić. Jeśli obawiamy się, że gadżet zostanie odklejony i zabrany bez kupna produktu to można do całości przygotować specjalne, promocyjne opakowania.
Czekoladki reklamowe z napisem